FAQ
Bestilling og levering
Spørgsmål: Hvornår kan jeg forvente min bestilling?
Svar: Den gennemsnitlige leveringstid er 5-12 dage. Vores produkter sendes direkte fra leverandøren til dig. Gennem denne unikke forretningsmodel sparer vi store omkostninger på lager og transport, hvilket gør det muligt for os at tilbyde produkter til en lavere pris end konkurrenterne – og samtidig dække fragtomkostningerne for dig.
Spørgsmål: Den forventede leveringstid er overskredet, hvor bliver min bestilling af?!
Svar: I 99% af tilfældene leveres bestillinger inden for den angivne leveringstid. Desværre kan der i sjældne tilfælde opstå forsinkelser i leveringsprocessen. Du kan tjekke status på din ordre via dette link:
Track Order Status - Venivo.dk
Har du ikke modtaget din ordre 3 dage efter den forventede leveringstid? Så kontakt venligst vores kundeservice.
Spørgsmål: Jeg mangler nogle produkter i min bestilling – hvordan kan det være?
Svar: Da vi arbejder med flere forskellige leverandører, kan det ske, at produkter sendes separat. Hvis du mangler varer i din levering, vil disse typisk ankomme 2-3 dage senere.
Vi beklager ulejligheden.
Spørgsmål: Hvad koster fragten?
Svar: Vi dækker fragtomkostningerne for alle bestillinger.
Ombytning og returnering
Spørgsmål: Jeg er ikke tilfreds med min bestilling – kan jeg returnere den?
Svar: Ja. Du kan returnere enhver bestilling inden for 30 dage uden at angive en grund.
Spørgsmål: Jeg vil returnere en vare – hvad skal jeg gøre?
Svar: Hvis du ikke er tilfreds med din bestilling, kan du returnere eller ombytte varen inden for 30 dage efter modtagelse. Produkterne skal returneres i original stand med alle mærker og etiketter intakte. Varen må ikke have tegn på brug.
En returnering skal altid sendes med Track & Trace. Afsenderen har ansvaret for forsendelsen.
Når vi har modtaget dine returnerede varer, tilbagebetaler vi beløbet til din konto inden for 14 dage.
>> Klik her for at downloade en returformular <<
Track and Trace
Spørgsmål: Hvor finder jeg min Track & Trace-kode?
Svar: På denne side kan du indtaste din e-mailadresse og ordrenummer for at følge din pakke.
Spørgsmål: Min Track & Trace viser ingen information – hvorfor?
Svar: Track & Trace-information bliver tilgængelig, når pakken er scannet hos fragtfirmaet. Bemærk venligst, at der kan gå lidt tid, før informationen vises.